Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

Minnions

Γειααααα σας!! Επιτέλους επέστρεψα στο blogοσπιτάκι μου.. Η αλήθεια είναι ότι τα κοσμήματάκια μου τα αμέλησα λίγο αλλά με τις μπομπονιέρες ασχολούμαι λίγο περισσότερο.. Και θέλησα λοιπόν να κάνω μία ανάρτηση με τα γνωστά και αγαπημένα σε όλους πια minions!!! Ναι τα βλέπουμε παντού.. Ναι μας κάνουν να γελάμε και γιατί να μην τα έχουμε και σαν θέμα στη βάπτιση ή στο πάρτι μας;;; Προσωπικά το προτείνω με τρέλα!!! 



Προσκλητήριο
Κουτί
Κουτί σε σχήμα κομμάτι τούρτας
Κουτί σε σχήμα καρδιάς
      
Πηγή: Fazenta a Nossa Festa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο ''Δημιουργίες με αγάπη''!! Ένα ιστολόγιο που έφτιαξα με μεράκι για να μοιράζομαι μαζί σας οτιδήποτε φτιάχνω με τα χεράκια μου αλλά και όχι μόνο.. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο defth89@gmail.com