Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2014

Μπομπονιέρες βάπτισης-αρκουδάκι

Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους!!! Αφού τελείωσαν οι γιορτές άρχισα ξανά τις αναζητήσεις για τις μπομπονιέρες βάπτισης... Σήμερα θα σας αναρτήσω λοιπόν κουτάκια, χωνάκια και προσκλητήρια με θέμα ένα ομορφούλη αρκουδάκι για την βάπτιση της μικρούλας σας... Δείτε, πάρτε ιδέες και θα χαρώ πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μου!!! (Σε όλα τα θέματα, εκτός από αυτά που σας δείχνω υπάρχουν επίσης σημαιάκια, περιτύλιγμα για σοκολάτες και διάφορα άλλα)


   


     
         



   

              
 πηγή: Fazendo a Nossa Festa

2 σχόλια:

  1. καλησπέρα..καλώς βρεθήκαμε...τι όμορφο και ρομαντικό ιστολόγιο...η εμφάνιση του...μου άρεσε πολύ ,μου αρέσουν ταρομαντικά... θα γίνω και μέλος..θα χαρώ να τα λέμε στα σπιτάκια μας... όμορφο το λιλά αρκουδάκι...το λιλά ειναι το αγαπημένο μου χρώμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω στο blog μου δελφινάκι.. Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ..

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο ''Δημιουργίες με αγάπη''!! Ένα ιστολόγιο που έφτιαξα με μεράκι για να μοιράζομαι μαζί σας οτιδήποτε φτιάχνω με τα χεράκια μου αλλά και όχι μόνο.. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο defth89@gmail.com