Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2013

Μπομπονιέρες

Θέλοντας να κάνω ακόμα μία επιθυμία μου πράξη, σκέφτηκα να ασχοληθώ και με τις χειροποίητες μπομπονιέρες και προσκλητήρια βάπτισης και γάμου όπως επίσης και με τα λατρεμένα μου diaper cakes... Είναι κάτι που πάντα μου άρεσε και όσο έψαξα γι'αυτό, η επιθυμία μου αυξήθηκε!!! Έκανα λοιπόν κάποιες πρώτες προσπάθειες και μπορώ να πω ότι ήταν πετυχημένες... Θα τις αναρτήσω τις επόμενες ημέρες..

Στόχος μου είναι να πραγματοποιώ αυτά που εσείς έχετε ονειρευτεί! Χειροποίητες δημιουργίες που θα δώσουν λάμψη και πρωτοτυπία σε μία λαμπερή ημέρα που θα σας μείνει αξέχαστη!

Θα χαρώ πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιαδήποτε ερώτηση ή επιθυμία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο ''Δημιουργίες με αγάπη''!! Ένα ιστολόγιο που έφτιαξα με μεράκι για να μοιράζομαι μαζί σας οτιδήποτε φτιάχνω με τα χεράκια μου αλλά και όχι μόνο.. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο defth89@gmail.com